Lassan ocsúdik a világ a koronavírus okozta helyzetből, ennek alkalmából a járvány által az egyik legjobban sújtott Olaszországban is elkezdtek újranyitni az üzletek. A nyitásból Giorgio Armani divatikon is kivette a részét, aki egy komoly reklámkampánnyal kíván robbantani, és nem is akárkinek az arcát használja fel mindehhez.
„Charles Leclerc egy rettentően tehetséges autóversenyző, aki fiatal kora ellenére már eddig is tekintélyes eredményeket ért el. Az akaratereje és az elszántsága, a dinamikus viselkedése és a megjelenése remekül illik az általunk megálmodott Made to Measure kollekciónkhoz.”
És valóban, a képeket elnézegetve tényleg úgy festenek Charles Leclercen az Armani termékek, mintha csak ráöntötték volna!
A titokzatos eleganciát sugárzó fekete-fehér képek nem tegnap születtek meg, azokat még a járványhelyzet előtt készítette Saint-Tropezben John Balsom fotográfus. Ezek a mai napon bejárták az olasz nyomtatott és a világsajtót, néhányat pedig maga Leclerc is megosztott közülük, az alábbi szöveggel:

„Nagyon boldog vagyok, hogy Giorgo Armani és az ő csodálatos Made to Measure kollekciójának a márkanagykövete lehetek. Ahogy az autósport és a zene, úgy a divat szintén jó ideje a szenvedélyeim közé tartozik. Éppen ezért hihetetlen számomra, hogy ezt a világhírű márkát képviselhetem.”
Ezzel a megtisztelő felkéréssel Leclerc már a divatvilágban is Lewis Hamilton nyomába lépett. Noha a két versenyző eltérő irányzatot képvisel, mégis sok dologban hasonlítanak. A vagány elegancia mindenképp ezek közé tartozik. A fiatal Ferrari versenyző olaszországi népszerűségét elnézve, abszolút nem tett vele rossz lóra Giorgio Armani!
A monacói legújabb Ferraris ruházatát ITT éritek el!
Fotó: FashionNetwork.com