Mármint, ha reklámokról van szó. Lewis Hamilton neve cseppet sem meglepő, ellenben Charles Leclercre sokan (kicsit) rácsodálkoznak.
Mivel a Forma-1 egy globális üzlet a világsport palettáján, ezért aztán évről évre születnek olyan listák, amelyek megmérik a benne résztvevők marketingértékét. A hatszoros világbajnok divatdiktátor, politikai aktivista, rapper, és stb. (…) Hamilton élmezőnybeli szereplése cseppet sem meglepő, hiszen az általa használt felületeken tekintélyes mennyiségű embert képes elérni. Charles Leclerc egy jóval szimpatikusabb szerényebb kiadású versenyző, így az ember nem feltétlen gondolná őt a reklám és marketing ipar céltáblájának.
Sokkal inkább feltételeznénk ezt Max Verstappenről, Sebastian Vettelről, de még a csendes és visszahúzódó Kimi Raikkönen neve is előbb ugrik be. De azok mi vagyunk, így marad a puszta hír, hogy a hatezer sportoló Instagram fiókjának vizsgálata alapján (követők száma, tartalom minősége, fejlődés aránya) Lewis Hamilton a 21., míg Charles Leclerc a 37. helyre jó. A top3-at labdarúgók és egy kosárlabdázó alkotják, talán le sem kell írni, hogy kik ők… (Lionel Messi, Cristiano Ronaldo, Lebron James)
És hogy kikkel szerepel még azonos listán a két F1-es? Érdemes ITT végigfutni!
Fotó: Getty Images