Noha már az előszezoni teszteken is remek formában volt a csillagos istálló, mindez nem altatja el a reflexeiket. A németek a járványpauza előtt nem tétlenkedtek, ennek hatására erősebb csomaggal érkeznek majd Ausztriába, mint a meghiúsult Ausztrál szezonnyitóra.
James Allison technikai igazgató elmagyarázta, miként lehetséges az, hogy bár az ismert helyzet miatt gyárleállás volt, ők mégis kész fejlesztésekkel rajtolhatnak el:
„Az a fura helyzet, hogy már nagyon sok idő telt el az idei autónk bemutatója óta, mégsem futottunk egyetlen versenyt sem. Más állapotban volt a technika a bemutató idején, és más állapotban érkeztünk vele Ausztráliába. Azóta három hónap telt el, és mi ez alatt igyekeztünk versenyképesebbé és gyorsabbá varázsolni a tervezőasztalon, és a szélcsatornában. Már a leállások előtt számos olyan ötletünk volt, ami túljutott a tervezőasztalon, így válik lehetségessé, hogy Ausztriában már egy erősebb specifikációval álljunk fel.

Az év első negyedében betervezett fejlesztéseket kell most fizikailag az autóra pakolnunk, és őszintén reméljük, hogy sikerrel járunk. Az a célunk, hogy fokozatosan, de a lehető legrövidebb idő alatt a legtöbb innovációt pályára vigyük!” – mondta el a Mercedes első mérnöke.
Fotó: Mercedes AMG Petronas