A hétvége előtt dobogóban reménykedtek a Renaultnál, végül jóval szerényebb eredménnyel zártak. Ugyan a hatodik és nyolcadik hely nem tűnik nagyon rossznak a franciáktól egy ilyen erőpályán, ám a fiatal pilóta szerint mehetett ez volna jóval jobban is…
A futam leintését követően épp megdicsérni igyekezte volna őt a csapat, (nagyon jó munkát végeztél, a rajtpozíciódhoz képest nyolcadik helyen zártál), de a fiatal pilóta éles hangon válaszolt: „Nem értek egyet veletek, elk****k a versenyt. Ebben sokkal-sokkal több volt…” – fakadt ki Ocon
Ekkor a versenymérnöke közbeszólt, hogy ez itt és most nem ennek a helye, majd a csapat főhadiszállásán megbeszélik, mit gondolnak máshogy, de Ocon hajthatatlan volt: „Nem, most kell erről beszélnünk, szembe kell néznünk a realitással”

Ekkor érkezett meg a vonalba Cyrill Abiteboul, a Renault csapatfőnöke, aki a további kakaskodásnak véget vetve, nyomatékosította versenyzőjével, hogy nem ez az a platform, ahol rendezni kell az esetleges nézeteltéréseket. Esteban Ocon azért fakadt ki, mert az újraindításig gyengén muzsikáló lágy keverékek helyett közepeseket szeretett volna felrakatni, ám a csapat figyelmen kívül hagyta az óhaját, és nem készítette elő azokat. Így az Ocon szerint kényszerűségből totális mellényúlásnak tartott lágyakon kellett teljesítenie a verseny hátralévő részét…
A 2020-as csonka szezon legörömtelibb történése a megerősödött és megnőtt felső-középmezőny, ha pedig a Renault szeretne nevéhez méltón teljesíteni, akkor a közeljövőben nem árt majd a hasonló „nüanszokra” több figyelmet szentelni.
Fotó: XPB Images
nagyon unalmas