Amint az ismeretes, Max Verstappen időmérős büntetése után Ferrari 1-2-vel állt fel a Mexicói Nagydíj rajtrácsára, Charles Leclerc mellett Sebastian Vettel is a győzelem reményével indult a csatába. Végül a Scuderiának be kellett érnie egy soványka dobogóval…
A Ferrari csapatfőnöke igyekezett elmagyarázni, a vitathatatlan előnyüket miért nem sikerült győzelemre váltani:
„Sajnos későn jöttünk rá, hogy az egykiállásos taktika az üdvözítő. Charles kiállásánál ezt még korai lett volna alkalmazni, nagy lett volna a kockázat. Banális, hogy végül ennek a kockázatnak a vállalása lehetett volna a működőképes alternatíva. Ezt a rizikót vállalta be a Mercedes, és nincs rajta mit szépíteni, bejött nekik. Nem gondoltuk volna, hogy eddig életképesek maradhatnak a kemény keverékű gumik.” – nyilatkozta a Ferrari első embere.
Fotó: F-1